نکات مهم در خرید و چیدمان لوازم آشپزخانه
پریما جهانگیری یکی از نخبگان حوزه مد و لباس است
نکات مهم در خرید و چیدمان لوازم آشپزخانه
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 11:50 | بازدید : 19 | نویسنده : پریما | ( نظرات )

راهنمای گام به گام خرید و چیدمان لوازم آشپزخانه

ما برای محصولات خریداری شده از طریق لینک های موجود در این مقاله ، کمیسیون دریافت می کنیم. مراحل ساده ما را در مورد نحوه برنامه ریزی آشپزخانه ، از الهام گرفته تا نصب دنبال کنید

انتخاب آشپزخانه جدید یکی از مهیج ترین پروژه ها هنگام نوسازی خانه است. همچنین می تواند گران ترین ، استرس زا و وقت گیر باشد. از انتخاب سبک مناسب تا یافتن یک طراح و موافقت با طرح ، چیزهای زیادی برای استفاده وجود دارد. هر چقدر وسوسه شوید که به یک نمایشگاه بیایید و طرح خود را انتخاب کنید ، بسیار حیاتی است که شما وقت کافی را برای بررسی آنچه در واقع می خواهید ، اختصاص دهید.

نکته بسیار مهمی که هنگام خرید وسایل آشپزخانه باید به یاد داشته باشید، کیفیت بالای جنس و همچنین قیمت مناسب آن است. تنوع طرح و انتخاب لوازم متناسب با فضای آشپزخانه از نظر رنگ و ابعاد یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. امکان مقایسه لوازم مشابه و همچنین بررسی وسایل از نظر قیمت نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تقسیم مراحل برنامه ریزی به مراحل قابل کنترل ، روند کار را آسان تر می کند. آن را به عنوان یک سفر در نظر بگیرید و هر مرحله را تمام وقت و ملاحظه مورد نیاز خود ارائه دهید.

این که آیا این اولین بار شماست ، یا در زمینه برنامه ریزی برای طراحی دوم یا حتی سوم خود به کمی کمک نیاز دارید ، سپس ادامه مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید: تقویت حنجره و تارهای صوتی ، جک هیدرولیک ، تجهیزات پزشکی ، آموزش خوانندگی

1. تمام نیازهای خود را بسنجید

اول ، یک پاک کردن خوب داشته باشید ، بنابراین در مواردی که سالها استفاده نکرده اید فاکتور نمی گیرید. حالا نگاهی به آشپزخانه موجود خود بیندازید و لیستی از تمام چیزهایی که در مورد آن دوست دارید و از آن متنفرید تهیه کنید. این می تواند چیزی از میزان ذخیره سازی - و مکان آن - گرفته تا انواع لوازم و رنگ کابینت باشد. این به شما کمک می کند تا روی حفظ و بهبود جنبه های خاص متمرکز شوید.

به این فکر کنید که آیا فضای واقعی کار می کند یا به باز شدن یا گسترش نیاز دارد. معمول ترین کار ساختمانی شامل به هم زدن دیوار بین آشپزخانه و اتاق ناهار خوری است ، بنابراین اگر فرصتی دارید یک طرح بازتر ایجاد کنید.

ممکن است کمک کند چند سوال در مورد نحوه استفاده از فضا از خود بپرسید. آیا به سادگی به مکانی برای تهیه وعده های غذایی احتیاج دارید یا آرزوی منطقه ای چند منظوره را دارید که در آن بتوانید ناهار یا شام را با خانواده و دوستان خود صرف کنید؟ برای چه کسی می پزید ، چه چیزی می پزید و چگونه آن را می پزید؟

بزرگ فکر می کنید؟ لوازم جانبی آشپزخانه - نحوه طراحی ، برنامه ریزی و هزینه فضای رویایی خود را

2. به لوله کشی و گرمایش فکر کنید

آیا شما از لوله کشی موجود در سینک ظرفشویی و لوازم خانگی استفاده خواهید کرد یا به لوله کشی بیشتری احتیاج دارید؟ اگر قصد دارید یک جزیره آشپزخانه حاوی سینک ظرفشویی یا وسایل دیگر را در طراحی خود بگنجانید ، باید قبل از قرار دادن کفپوش اطمینان حاصل کنید که لوله کشی و منابع برق در محل قرار دارند. در جایی که قرار است وسایل بزرگ ، کوچک و بزرگ در آن قرار بگیرند ، کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که در هر نقطه ای که به آنها احتیاج دارید ، نقاط وصل دارید.

پاول گیبس ، مدیر خرید آشپزخانه ها ، B&Q می گوید: "هر کجا تصمیم می گیرید سینک ظرفشویی خود را بیابید ، بهتر است ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود را در همان نزدیکی نصب کنید." "این به ساده ماندن لوله کشی کمک خواهد کرد."

گرمایش از کف برای آشپزخانه ها یک انتخاب محبوب است زیرا رادیاتورها می توانند فضای ارزشمندی را اشغال کنند. اگر گرمایش از کف را انتخاب می کنید ، لازم است قبل از قرار دادن کف آشپزخانه نصب شود.

همچنین بخوانید : لوازم یدکی ال نود ، لوازم یدکی پژو 206 ، دوره آموزش خوانندگی

3. گزینه های روشنایی را در نظر بگیرید

هنگام برنامه ریزی برای روشنایی ، ایده خوبی است که سیستم را کاملاً انعطاف پذیر کنید تا بتوانید مناطق آشپزخانه خود را به طور مستقل تنظیم کنید. نور ثانویه ، مانند نقاط بالاتر از مناطق پخت و پز و آماده سازی ، نیز مفید است.

موارد ضروری آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. آیا شما آرزو دارید میزهای کار براق ، جزیره بیانیه یا کمد های زیادی برای ذخیره سازی داشته باشید؟ یا برخی از لوازم خاص وجود دارد که فکر می کنید زندگی شما در آشپزخانه را بسیار راحت تر می کند؟

همه دوست دارند به روش خاص خودشان کار کنند و هر فرد لیست اولویت های متفاوتی دارد ، بنابراین مهم است که در ابتدای کار خود را یادداشت کنید تا مطابق با نیازهای خاص خانواده شما باشد. این امر همچنین باعث می شود وقت و بحث در مورد پروژه خود را با یک متخصص آشپزخانه صرف کنید ، وقت و دردسر زیادی را صرفه جویی می کنید.

5. الهام بگیرید

اینکه می خواهید آشپزخانه شما چگونه به نظر برسد ، البته یک انتخاب کاملاً شخصی است. این واقعاً کمک می کند تا تصاویر و ورقهای اشک مجله را جمع آوری کرده و یک دفترچه یادداشت یا صفحه خلق و خوی را کنار هم قرار دهید. همچنین ، سطوح ، مواد یا لوازمی را که دیده اید و به خوبی با هم کار می کنند یادداشت کنید.

حتی چیزی به سادگی یک بشقاب زیبا ، کاشی ، مبلمان یا ضایعات پارچه می تواند یک نقطه شروع عالی برای انتخاب یک تم یا رنگ باشد. در این مرحله زیاد نگران هزینه نباشید ، فقط به مواردی بپردازید که به شما الهام می دهند و به زودی خواهید توانست سبک هایی را که به سمت شما جذب می شوند شناسایی کنید.

6. با یک طراح آشپزخانه مشورت کنید

برای بدست آوردن حداکثر مطلق از فضای خود ، ورودی یک طراح آشپزخانه حرفه ای می تواند بسیار ارزشمند باشد. تجربه و تخصص آنها ایده های ساده - و همچنین ایده های ابتکاری - را به شما ارائه می دهد که شاید حتی فکر نکرده باشید.

طراحان آشپزخانه همچنین دانش لحظه ای به محصولات ، لوازم و اتصالات خواهند داشت و می توانند همه چیز را از طرف شما تهیه کنند. در نهایت ، آنها به شما کمک خواهند کرد که آشپزخانه جدید شما با حداکثر کارایی ممکن کار کند.

https://www.idealhome.co.uk/kitchen/kitchen-advice/how-to-plan-a-kitchen-182308




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی پریما جهانگیری و آدرس parimax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 56
:: بازدید سال : 158
:: بازدید کلی : 997